سلامت زندگی کنیم

نظرات (2)

مامان شاران
11 آذر 92 10:11
سلام امیدوارم موفق باشید با اجازه لینکتون کردم و دوست دارم بیشتر باهاتون در ارتباط باشم
کارشناس تغذیه
پاسخ
ممنون. منم از ارتباط با شما خوشحال می شم.
مامان ریحان
11 بهمن 92 10:09
سلام اتفاقی به خاطر اسمتون که کارشناس تغذیه نوشته بودین اومدم تو وبلاگتون راستش میخواستم در مورد دخترم بگم الان دقیقا3 سالو 10 ماهشه تغذیش رو اصول نیست یه روز میخوره یا روزی بیشتر میخوره کمتر میشه،، پیش دکتر متخصص که بردم بعد اندازه گیری گفتن که نصبت به هم سن و سالهاش از لحاظ قد 10 سانت بیشتره ولی وزنگیریش کمتر چتدنا شربت داده بود که ب کمپلکس با ترکیب قرص سیپروهیپتادین،، و روزی نصف قرص فولیک اسید بعد صبحانه ولی چاق شدنش چیزی تاپیر نزاشته الانم چند رویه از شربت فروگلوبین استفاده میکنم براش،، اگه ممکن هست براتون منو راهنمایی کنید ک چیکار باید بکنم ،، ممنون میشم ازتون
کارشناس تغذیه
پاسخ
سلام متاسفانه شربت سیپرو و انواع شربت های اشتها برای وزن گیری کودک خوب نیست اینها مسکن های موقتی هستند و یا یکدوره جواب می دن یا اصلا جواب نمی دن به نظرم باید عادت غذایی اصلاح بشه و این خیلی مهمه من در نی نی سایت تاپیک مربوط به کودک دارم مطالعه کنید امیدوارم به دردتون بخوره http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=676874